Kommunikation

Skal du have et kæmpestort reach på sociale medier, skal din live-stream skabe debat på YouTube, eller skal du ligge øverst på Google med skarp SEO og Google Ads?

Så er det ikke mig, du skal have fat i. Jeg kender helt sikkert nogen, der kan hjælpe dig videre, men mine kompetencer ligger inden for formidlingens kunst.

Hvis du har styr på dine værdier, dine behov og dine ønsker, så er det langt nemmere at omsætte det til budskaber, tekster på sociale medier, taler og handlinger. Derfor vil jeg gerne bruge en del energi på at lære dig og din organisation bedre at kende.

Jeg har brug for at forstå, hvad der er vigtigt for jer, før jeg kan hjælpe jer med den kommunikation, der skal eksekveres på den anden side.

Jeg er inspireret af protreptik, coaching og retoriske greb, men i virkeligheden handler det om at finde ud af, hvad du oprigtig gerne vil sige, gøre og stå for – og så formidle det.

Vil du gerne udarbejde en strategi, skrive en artikel eller en tale, starte en podcast eller lave et arrangement for særlige interessenter, så lad os starte dialogen!

Egne eksempler på formidling

Jeg er meget værdidrevet og bruger min person aktivt i min formidling. Her kan du se, hvordan det ser ud i et opslag på LinkedIn om øremærket barsel til mænd, en artikel på Lederstof.dk om Sebastian Mernild, ledelse og klimaforandringer eller en video om diversitet i danske SMV-bestyrelser fra Altinget & Mandag Morgen. Du kan også høre mig på lyd i Bæredygtighed i virkeligheden.

Opslag på LinkedIn om øremærket barsel til mænd.
Video om diversitet i danske SMV-bestyrelser fra Altinget & Mandag Morgen.